"Motor" w lipcu na czele magazynów motoryzacyjnych
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Motor" wyniosła w lipcu 57 706 egz.
Wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu najwyższą sprzedaż miał "Motor", a wśród miesięczników - "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych" (oba Wydawnictwo Bauer).
Wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu najwyższą sprzedaż miał "Motor", a wśród miesięczników - "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych" (oba Wydawnictwo Bauer).
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Motor" wyniosła w lipcu 57 706 egz. (spadek o 23,58 proc. względem lipca 2019 roku), a "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska) - 39 026 egz. (spadek o 10,53 proc.).
Wśród miesięczników liderem był "Auto-Moto. Magazyn zmotoryzowanych", którego sprzedaż w lipcu wyniosła 21 864 egz. (spadek o 36,42 proc.), na drugim miejscu znalazło się "Classic Auto" (Stratos Concept) - 5063 egz. (spadek o 10,15 proc.).
W lipcu ukazały się podwójne numery miesięczników "Automobilista" (Automobilista) i "Autoexpert" (Raven Media), które były w sprzedaży także w sierpniu.
(JSX, 29.09.2020)