"Projekt Lady" traci widzów
TVN w paśmie "Projektu Lady" jest w grupie komercyjnej za Polsatem (fot. materiały prasowe)
Piąta edycja programu "Projekt Lady", prowadzonego przez Małgorzatę Rozenek-Majdan, gromadzi w TVN średnio 938 tys. widzów. To o 388 tys. mniej, niż miał na początku poprzedni sezon, emitowany wiosną i latem 2019 roku.
TVN emituje nową serię "Projekt Lady" w poniedziałki o 21.30, od 7 września. Podczas pokazywania programu stacja ma średnio 7,91 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (11,75 proc.) i Polsat (8,64 proc.), ale więcej od TVP 1 (7,75 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 10,2 proc. jest za Polsatem (11,25 proc.).
Pierwsze trzy odcinki czwartej edycji "Projektu Lady", emitowanej od 20 maja do 5 sierpnia 2019 roku, oglądało w TVN średnio 1,33 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 23.09.2020)