"Kuchenne rewolucje" tracą widzów, ale dają TVN 20 proc. w grupie komercyjnej

"Kuchenne rewolucje" zaczęły nowy sezon z niższą widownią niż poprzedni (fot. materiały prasowe)
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler zaczęły w TVN nowy sezon z widownią o 355 tys. mniejszą niż rok temu. Program przyciąga do stacji średnio 1,64 mln widzów.
TVN emituje "Kuchenne rewolucje" w czwartki o 21.30, od 3 września. Stacja, pokazując pierwsze trzy odcinki w jesiennej ramówce, miała średnio 13,98 proc. udziału w rynku. W tym czasie udział TVP 1 wynosił 14,62 proc., Polsatu - 7,93 proc., a TVP 2 - 4,39 proc. W grupie komercyjnej TVN był zdecydowanym liderem, osiągając 19,56 proc. udziału.
"Kuchenne rewolucje" na początku sezonu jesiennego przed rokiem śledziło średnio 1,99 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Masurement.
(KOZ, 21.09.2020)
