Łukasz Kozłowski dyrektorem zarządzającym Initiative
Łukasz Kozłowski został managing directorem Initiative (fot. materiały prasowe)
Łukasz Kozłowski został managing directorem agencji mediowej Initiative (Mediabrands) w Polsce. Strategy directorem został Mateusz Koronkiewicz. Obaj wchodzą w skład zarządu operacyjnego grupy Mediabrands.
Kozłowski awansował na szefa agencji ze stanowiska account directora. W grupie Mediabrands pracuje od pięciu lat. W Initiative odpowiadał za kompleksową obsługę i relacje z Orange Polska, a także koordynował współpracę z BMW Polska, Tous i Carlsbergiem. Wcześniej pracował w agencji MEC.
Ostatnio agencją Initiative zarządzała Monika Bronowska, CEO Mediabrands CEE, która od kwietnia jest również CEO Mediabrands Poland (stanowisko to objęła w kwietniu po Marcinie Decu, który został z niego odwołany i rozstał się z firmą).
"Wierzę, że pod jego kierunkiem agencja wzmocni swoje kompetencje oraz zwiększy różnorodność i efektywność świadczonych usług" – komentuje awans Łukasza Kozłowskiego Monika Bronowska, CEO Mediabrands Poland i CEE.
Na stanowisko strategy directora Initiative awansował Mateusz Koronkiewicz (zespołem strategii grupy Mediabrands kieruje Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer). Do zadań Koronkiewicza należy nadzór nad wdrażaniem i rozwojem produktów Initiative oraz bieżące strategiczne wsparcie zespołów tej agencji. W grupie pracuje od pięciu lat (ostatnio jako business acceleration lead). Wcześniej był zatrudniony w Media Direction OMD.
W lipcu grupa IPG Mediabrands przekształciła się w Mediabrands.
(IKO, 10.09.2020)