Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Kozłowski dyrektorem zarządzającym Initiative

Łukasz Kozłowski został managing directorem Initiative (fot. materiały prasowe)

Łukasz Kozłowski został managing directorem agencji mediowej Initiative (Mediabrands) w Polsce. Strategy directorem został Mateusz Koronkiewicz. Obaj wchodzą w skład zarządu operacyjnego grupy Mediabrands.

Kozłowski awansował na szefa agencji ze stanowiska account directora. W grupie Mediabrands pracuje od pięciu lat. W Initiative odpowiadał za kompleksową obsługę i relacje z Orange Polska, a także koordynował współpracę z BMW Polska, Tous i Carlsbergiem. Wcześniej pracował w agencji MEC.

Ostatnio agencją Initiative zarządzała Monika Bronowska, CEO Mediabrands CEE, która od kwietnia jest również CEO Mediabrands Poland (stanowisko to objęła w kwietniu po Marcinie Decu, który został z niego odwołany i rozstał się z firmą).

"Wierzę, że pod jego kierunkiem agencja wzmocni swoje kompetencje oraz zwiększy różnorodność i efektywność świadczonych usług" – komentuje awans Łukasza Kozłowskiego Monika Bronowska, CEO Mediabrands Poland i CEE.

Na stanowisko strategy directora Initiative awansował Mateusz Koronkiewicz (zespołem strategii grupy Mediabrands kieruje Paweł Orkwiszewski, chief strategy officer). Do zadań Koronkiewicza należy nadzór nad wdrażaniem i rozwojem produktów Initiative oraz bieżące strategiczne wsparcie zespołów tej agencji. W grupie pracuje od pięciu lat (ostatnio jako business acceleration lead). Wcześniej był zatrudniony w Media Direction OMD.

W lipcu grupa IPG Mediabrands przekształciła się w Mediabrands.

(IKO, 10.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.