TVN wzmacnia ramówkę, bo lepiej ocenia rynek reklamowy
Nowy sezon "Projektu Lady" jest gotowy do emisji (fot. Grzegorz Piekarski/TVN)
TVN wzmacnia jesienną ramówkę i umieści w niej piąty sezon programu "Projekt Lady" prowadzonego przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.
- Zdecydowaliśmy się wzmocnić jesienną ramówkę wobec nadspodziewanie dobrej sytuacji na rynku reklamowym - wyjaśnia Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery Polska. - Wcześniej planowaliśmy jesień dość ostrożnie, licząc się z tym, że rynek nie odbuduje się tak szybko po wiosennym załamaniu spowodowanym pandemią - dodaje.
Czwarty sezon "Projektu Lady" latem 2019 roku oglądało w TVN średnio 1,29 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).
Bogdan Czaja informuje, że program na kolejny sezon jest gotowy do emisji. - Wcześniej planowaliśmy go na wakacje, podobnie jak w poprzednich latach. Byliśmy przygotowani do realizacji już przed przymusową izolacją, a zdjęcia ruszyły, jak tylko pojawiła się pierwsza szansa na wznowienie produkcji w Polsce - opowiada.
Nowy sezon "Projektu Lady" będzie pokazywany od 7 września w poniedziałki o godz. 21.30. Wcześniej TVN planował w tym paśmie we wrześniu filmy fabularne.
Od października w poniedziałki o godz. 21.30 będzie pokazywany program Doroty Szelągowskiej "Totalne remonty Szelągowskiej". - Emisję "Projektu Lady" przesuniemy wtedy na 22.30 - zapowiada Czaja. Z kolei planowany na poniedziałki o 22.30 od października reality show "Tacy sami" przejdzie na inne pasmo.
Wśród nowości w jesiennej ramówce TVN znajdą się także programy "Lego Masters" i "Rozwód: walka o wszystko", seriale "Szadź", "Królestwo kobiet" oraz animacja dla dzieci "Kosmiczny wykop". Na antenę wraca też serial "Usta usta". Pojawią się też nowe odcinki serialu "Chyłka" (pod tytułem "Chyłka - Kasacja").
(KOZ, 03.09.2020)