Edyta Kowal prowadzi cykl podcastów o marketingu
Odcinki podcastu "Szczypta" będą publikowane co tydzień (fot. materiały prasowe)
Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm, uruchomiła podcast „Szczypta”.
Co tydzień, począwszy od 1 września, w podcaście „Szczypta” poruszane będą zagadnienia dotyczące marketingu, biznesu i nowych technologii. Premierowe dwa odcinki zostały poświęcone streamingowi i e-sportowi. W pierwszym udział wzięli Wiktoria Wójcik i Maciej Sawicki z inStreamly, w drugim zaś – Maciej Boroń z MediaCom. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, iTunes, Google Podcasts.
26 sierpnia Edyta Kowal została współprowadzącą (wraz z Karolem Stryją) podcast „Rozmowy Facebooka”. Kowal wcześniej była CMO w agencji Prowly (odpowiadała za strategię marketingową i content marketingu), była też redaktor naczelną Proto.pl (serwisu o public relations), a także PR-owcem wspierającym marki Castrol i Evenea.
(IKO, 01.09.2020)