Ekstraklasa i Canal+ z umową marketingową na trzy sezony
Canal+ będzie promowany m.in. na stadionach w trakcie rozgrywek, na koszulkach zawodników i na ściankach do wywiadów (fot. Jakub Ziemianin/materiały prasowe)
Ekstraklasa SA zawarła z Canal+ porozumienie o wzajemnym wsparciu marketingowym i promocyjnym na najbliższe trzy piłkarskie sezony, czyli do końca rozgrywek 2022/2023.
W ramach umowy marketingowej Canal+ będzie w trakcie rozgrywek promowany na stadionach, na koszulkach zawodników i na ściankach do wywiadów, w oficjalnej aplikacji mobilnej Ekstraklasa i przy wszystkich edycjach plebiscytu "Piłkarz miesiąca". Ponadto Ekstraklasa będzie promowała m.in. na stronie internetowej i w mediach społecznościowych platformę Canal+ oraz kanały nadawcy, na których są dostępne mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Ekstraklasa będzie też prowadziła we własnych kanałach i w oficjalnej aplikacji kampanie promujące rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy, które są dostępne na stałe w ofercie Canal+.
Z kolei platforma Canal+ będzie promowała w internecie i telewizji rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy, czyli starty w obu rundach każdego sezonu oraz poszczególne mecze i najważniejsze wydarzenia rozgrywek. Reklamy będą emitowane m.in. w Canal+ Premium i w kanałach sportowych nadawcy, w jego mediach społecznościowych i serwisie OTT. Informacje o rozgrywkach pojawią się również w materiałach BTL promujących pakiety dla abonentów platformy.
W ramach umów licencyjnych nadawca będzie mógł korzystać z rozbudowanego systemu statystyk meczowych E-stats, dostarczanych na bieżąco przez Ekstraklasę, a także z materiałów archiwalnych z meczów, począwszy od sezonu 2005/2006. Ekstraklasa zaś będzie wykorzystywała w ramach ligowego serwisu OTT – Ekstraklasa.tv komentarze sportowe, którymi będą opatrzone skróty i całe mecze transmitowane na antenach Canal+.
Pod koniec sierpnia Ekstraklasa poinformowała, że porozumiała się z Canal+ i TVP co do rozliczeń w razie ponownego zakłócenia rozgrywek piłkarskich przez pandemię.
(IKO, 31.08.2020)