Kampanie na Instagramie można prowadzić bez konta na Facebooku
Dotychczas każdy, kto chciał się zareklamować na Instagramie, musiał mieć firmowe konto na Facebooku (fot. Georgia de Lotz/Unsplash.com)
Reklamodawcy mogą rozpocząć kampanię na Instagramie bez łączenia konta z Facebookiem, co dotychczas było koniecznością. Z nowej funkcji mogą korzystać tylko te firmy, które wcześniej nie promowały swoich wpisów na Instagramie.
Od teraz konto reklamowe na Facebooku jest oddzielone od konta na Instagramie. Na koncie reklamowym na Facebooku można wyświetlać wszystkie kampanie reklamowe prowadzone na Facebooku i nimi zarządzać. Wszystkie kampanie reklamowe na Instagramie można wyświetlać na koncie na Instagramie. Nadal niezbędne jest łączenie się przez Facebook, aby korzystać z Menedżera reklam, który pozwala zarządzać kampaniami reklamowymi.
Do tej pory każdy, kto chciał zareklamować się na Instagramie, musiał posiadać konto firmowe na Facebooku. Było to utrudnieniem dla tych firm, które chciały być widoczne tylko na Instagramie.
Nowa funkcja dostępna jest tylko dla tych, którzy wcześniej nie promowali postów na Instagramie.
(BAE, 27.08.2020)