Noizz.pl rusza z autorskimi podcastami o jedzeniu i ekologii
Gościem pierwszego odcinka podcastu „Gastro od kuchni” jest restauratorka Agnieszka Kręglicka (screen Noizz.pl)
Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął realizację dwóch autorskich podcastów „Gastro od kuchni” oraz „Ekostacja". Pierwsze odcinki podcastów są dostępne na platformach Onet Audio oraz Spotify, a w formie wideocastów są publikowane na Noizz.pl.
Serię podcastów „Gastro od kuchni” prowadzi Oliwia Bosomtwe. Dziennikarka Noizz.pl rozmawia z gośćmi m.in. o współczesnych wyzwaniach związanych z weganizmem i less waste. Podcast „Gastro od kuchni” powstaje we współpracy z RestaurantClub.pl.
Z kolei podcast „Ekostacja” prowadzi dziennikarz Noizz.pl Paweł Korzeniowski, który zaprasza swoich gości do dyskusji o ekologii.
"Dwie autorskie serie podcastów to rozszerzenie oferty Noizz.pl i szansa dla użytkowników na spotkanie się z naszą marką w nowej formie. To również działanie mocno osadzone w autorskiej strategii #Actvertising" – mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny Noizz.
Podcasty realizują przyjętą przez redakcję Noizza w tym roku strategię marketingową #Actvertising, której celem jest tworzenie przekazów reklamowych, które będą miały wpływ na poprawę rzeczywistości.
(BAE, 21.08.2020)