Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" najdroższe we wrześniowym cenniku TVN

Najdroższa reklama przy "Kuchennych rewolucjach" Magdy Gessler kosztuje 81,2 tys. zł (fot. Fokusmedia.com.pl/TVN)

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler są najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym TVN na wrzesień.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach", nadawanych w czwartki o godz. 21.30, trzeba zapłacić 81,2 tys. zł (o 1,8 proc. więcej niż przed rokiem). Ceny reklam przy kulinarnym talent show "MasterChef" (w niedziele o godz. 20) dochodzą do 77,1 tys. zł (o 2,8 proc. więcej), a po "Uwaga! Koronawirus" (po "Faktach") - do 76 tys. zł.

Wysoko wyceniono wracający po latach do TVN serial komediowy "Usta Usta" (w niedziele o godz. 21.30) - ceny reklam sięgają 70,1 tys. zł. Niewiele mniej trzeba zapłacić za spoty wokół "Top Model" (w środy o godz. 21.30) - do 69,2 tys. zł (o 4,7 proc. więcej) i "Milionerów" (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55) - 68,9 tys. zł (o 3,6 proc. mniej).

(KOZ, 19.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.