"Kuchenne rewolucje" najdroższe we wrześniowym cenniku TVN
Najdroższa reklama przy "Kuchennych rewolucjach" Magdy Gessler kosztuje 81,2 tys. zł (fot. Fokusmedia.com.pl/TVN)
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler są najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym TVN na wrzesień.
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Kuchennych rewolucjach", nadawanych w czwartki o godz. 21.30, trzeba zapłacić 81,2 tys. zł (o 1,8 proc. więcej niż przed rokiem). Ceny reklam przy kulinarnym talent show "MasterChef" (w niedziele o godz. 20) dochodzą do 77,1 tys. zł (o 2,8 proc. więcej), a po "Uwaga! Koronawirus" (po "Faktach") - do 76 tys. zł.
Wysoko wyceniono wracający po latach do TVN serial komediowy "Usta Usta" (w niedziele o godz. 21.30) - ceny reklam sięgają 70,1 tys. zł. Niewiele mniej trzeba zapłacić za spoty wokół "Top Model" (w środy o godz. 21.30) - do 69,2 tys. zł (o 4,7 proc. więcej) i "Milionerów" (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55) - 68,9 tys. zł (o 3,6 proc. mniej).
(KOZ, 19.08.2020)