Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Outriders i Gazeta.pl we wspólnym projekcie "Białoruskie domino"

Na Gazeta.pl będą się ukazywać teksty reporterskie, komentarze, zdjęcia i materiały wideo na temat wydarzeń na Białorusi (fot. materiały prasowe)

Gazeta.pl (Agora) do końca sierpnia udostępni swoje łamy reporterom Outriders relacjonującym powyborcze wydarzenia na Białorusi. W ramach "Białoruskiego domina" oprócz tekstów dziennikarzy Outriders Gazeta.pl będzie także publikować własne materiały.

Celem projektu jest przedstawianie informacji z Białorusi oraz zarysowanie szerszego kontekstu wydarzeń obserwowanych przez białoruskich korespondentów Outriders. Na Gazeta.pl na bieżąco będą się ukazywać zarówno teksty reporterskie, jak i krótkie komentarze, zdjęcia oraz materiały wideo na temat rozwoju wydarzeń na Białorusi.

"Trzy miesiące temu ogłosiliśmy programową »Deklarację Gazeta.pl«, obiecując naszym użytkownikom, że w czasach nowej normalności będziemy szczególnie pilnować rzetelności informacji oraz nadawać wydarzeniom właściwą im rangę, niezależnie od »klikalności«. Stawiając tak mocno na jakościowy kontent o Białorusi, chcemy spełnić tę obietnicę" – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

"Białoruskie domino" to kolejny element zaangażowania Gazeta.pl w sprawy Białorusi. Od początku tygodnia przy logotypie Gazeta.pl na stronie głównej widnieje hasło "Żywie Biełaruś!", będące jednym z haseł opozycji demokratycznej. 

Outride.rs to serwis poświęcony sprawom międzynarodowym. W 2017 roku otrzymał Grand Press Digital za innowacyjne podejście w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w lipcu strona główna Gazeta.pl miała 102,1 mln odsłon (wzrost o 0,8 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku) i odwiedziło ją 4,8 mln użytkowników (wzrost o 12,3 proc.).  

(BAE, 14.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.