Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski pracują w Spacecamp
Marta Krawiec od 2015 roku związana była z 180hearbeats + Jung v Matt (fot. materiały prasowe)
Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp.
Agencja Spacecamp od kilku lat projektuje komunikacje marek z konsumentami, wykorzystując w tym celu rozwiązania digitalowe. Liczba prowadzonych projektów globalnych przyczyniła się do powstania nowych stanowisk dla digital directorów.
Marta Krawiec od 2015 roku związana była z 180hearbeats + Jung v Matt, gdzie jako account director odpowiadała za obsługę strategicznych klientów agencji na rynku CEE oraz APAC. W Spacecamp stanęła na czele zespołu w dziale biznesowym i raportuje do Alicji Miłuńskiej, managing director Spacecamp. Odpowiada za klientów globalnych agencji w kategoriach beauty i health.
Kamil Wiśniewski z branżą związany jest od 12 lat. Ostatnio był group account managerem w agencji Isobar Polska i odpowiadał za zarządzanie zespołem obsługującym digitalowo Procter & Gamble, Johnson & Johnson oraz Arla Foods. Wcześniej pracował dla agencji Plej, Kalicińscy.com, Feno i Fleishmann-Hillard. W Spacecamp Wiśniewski jest odpowiedzialny za kontakt z klientami lokalnymi i globalnymi oraz za prowadzenie zaawansowanych projektów platform webowych. Jako dyrektor odpowiada za zespół biznesowy i również raportuje bezpośrednio do Alicji Miłuńskiej.
Spacecamp jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. smart business solutions w zakresie marketingu i technologii.
(AMS, 12.08.2020)