Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Kożuchowska w kampanii Huawei "Together 2020"

Małgorzata Kożuchowska znalazła się wśród ambasadorów marki (fot. Piotr Molecki/East News)

Producent smartfonów Huawei 1 sierpnia rozpocznie kampanię marketingową 360 stopni "Huawei Together 2020". Wśród ambasadorów marki znalazła się aktorka Małgorzata Kożuchowska.

W kampanii zostanie zaprezentowana strategia firmy "1+8+N", co firma tłumaczy jako jeden smartfon stanowiący centrum ekosystemu, otoczony przez osiem urządzeń z innych kategorii produktowych i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N. Działania reklamowe promować bowiem będą flagowe produkty Huawei (smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3) oraz nowy w portfolio marki głośnik Sound X. Zostaną również pokazane możliwości, jakie daje zsynchronizowanie tych urządzeń za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. W komunikacji marka będzie posługiwać się hasłem "Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share".

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska podkreśla, że marka po raz pierwszy na taką skalę promuje ekosystem swoich produktów. "Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami. Tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon" – komentuje Haller.

60- i 30-sekundowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych. Przedstawia parę tancerzy wykonujących taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Z kolei w działaniach digitalowych pojawią się ambasadorzy marki: piłkarz Robert Lewandowski (ambasador Huawei w Europie), modelka Karolina Pisarek, fotograf modowy Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Po raz pierwszy w kampanii Huawei wystąpi aktorka Małgorzata Kożuchowska. Nowa oferta Huawei promowana będzie w mediach społecznościowych (na profilach ambasadorów Huawei i samej marki). Wsparciem komunikacji będą reklamy na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku oraz działania PR. 

Huawei nie podaje, które agencje odpowiadają za przygotowanie kampanii.

(IKO, 31.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.