Grupa Domodi stworzyła magazyn dla branży e-commerce
Wydawca "Clue" nie ma w planach tworzenia wydania papierowego (fot. materiały prasowe)
W internecie ukazał się pierwszy numer kwartalnika "Clue". Wydawcą jest Grupa Domodi, należąca do Wirtualna Polska Holding. W magazynie mają pojawiać się treści dotyczące mody, designu i e-commerce. Kwartalnik jest dostępny tylko w wersji online.
Tematyka magazynu ma być skoncentrowana wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Kwartalnik jest skierowany do przedstawicieli działów PR i marketingu, sklepów oraz marek prowadzących e-commerce, jak i ludzi zainteresowanych branżą modową i designu. Redaktor naczelną magazynu została Martyna Głowińska, menedżerka ds. marketingu i PR w Grupie Domodi.
W pierwszym numerze, który liczy 63 strony, pod hasłem "Od nowa" poruszane są tematy związane z przyszłością branż e-commerce w postpandemicznej rzeczywistości. Teksty są tworzone przez zaproszonych gości oraz ekspertów Grupy Domodi.
Wydawca "Clue" nie ma w planach tworzenia wydania papierowego. – To z jednej strony wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszej grupy docelowej, która gros czasu spędza w internecie, a po drugie, sami wywodzimy się z tego medium, dlatego jest to spójne z naszą strategią działania – mówi Marta Kaleta-Domaradzka, redaktorka magazynu.
Projekt Grupy Domodi nie ma założonego limitu czasowego. Kolejny numer ma wyjść na przełomie października i listopada.
Grupę Domodi tworzą trzy serwisy e-commerce: Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl. W 2019 roku spółka Domodi wypracowała 6,07 mln zł zysku netto (spadek o 36,27 proc. w porównaniu z 2018 rokiem) przy 90,6 mln zł przychodów (wzrost o 10,95 proc.).
(BAE, 28.07.2020)