Highnoon.pl wyprodukował spoty dla marki Neutrogena
Za reżyserię spotów odpowiada Daniel Jaroszek (screen: YouTube.com/NEUTROGENA® POLSKA)
Marka Neutrogena (Johnson & Johnson) rozpoczęła nową kampanię reklamową wszystkich linii swoich produktów pod hasłem "Pielęgnuj siebie na co dzień". Za produkcję odpowiada studio Highnoon.pl.
W kampanii marka Neutrogena odświeża swój wizerunek na polskim rynku i podkreśla różnorodność linii produktowych ze swojej oferty. Działania reklamowe prowadzone są w internecie i mediach społecznościowych. Celem jest dotarcie do odbiorców w różnych przedziałach wiekowych. Jak podkreślono w komunikacie, jest to największe przedsięwzięcie marketingowe marki w ostatnich latach jej funkcjonowania w Polsce.
Za produkcję spotów odpowiedzialny jest dom produkcyjny Highnoon.pl. Jak podkreśla jego założyciel Błażej Baar, preprodukcję przerwał wybuch pandemii koronawirusa i projekt został wstrzymany na kilka dni przed realizacją zdjęć. - Spożytkowaliśmy ten trudny okres na kreatywne szukanie rozwiązań, kreacja spotów również nieco ewoluowała i czas zadziałał tutaj na naszą korzyść. Realizowaliśmy spoty już po okresie lockdownu podczas czterech dni zdjęciowych, pracując jednocześnie na trzy unity realizujące główne spoty reklamowe, jak i materiały digitalowe. Finalnie stworzyliśmy 10 spotów promujących trzy główne linie produktowe, 27 filmów digitalowych oraz 30 zdjęć - podsumowuje Baar.
Za reżyserię spotów odpowiada Daniel Jaroszek, za fotografie Paulina Wesołowska.
W ostatnich tygodniach studio Highnoon.pl wyprodukowało też m.in. kampanię lodów Ruby dla marki Magnum (Unilever) z udziałem Anji Rubik.
(PAZ, 28.07.2020)