Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Highnoon.pl wyprodukował spoty dla marki Neutrogena

Za reżyserię spotów odpowiada Daniel Jaroszek (screen: YouTube.com/NEUTROGENA® POLSKA)

Marka Neutrogena (Johnson & Johnson) rozpoczęła nową kampanię reklamową wszystkich linii swoich produktów pod hasłem "Pielęgnuj siebie na co dzień". Za produkcję odpowiada studio Highnoon.pl.

W kampanii marka Neutrogena odświeża swój wizerunek na polskim rynku i podkreśla różnorodność linii produktowych ze swojej oferty. Działania reklamowe prowadzone są w internecie i mediach społecznościowych. Celem jest dotarcie do odbiorców w różnych przedziałach wiekowych. Jak podkreślono w komunikacie, jest to największe przedsięwzięcie marketingowe marki w ostatnich latach jej funkcjonowania w Polsce.

Za produkcję spotów odpowiedzialny jest dom produkcyjny Highnoon.pl. Jak podkreśla jego założyciel Błażej Baar, preprodukcję przerwał wybuch pandemii koronawirusa i projekt został wstrzymany na kilka dni przed realizacją zdjęć. - Spożytkowaliśmy ten trudny okres na kreatywne szukanie rozwiązań, kreacja spotów również nieco ewoluowała i czas zadziałał tutaj na naszą korzyść. Realizowaliśmy spoty już po okresie lockdownu podczas czterech dni zdjęciowych, pracując jednocześnie na trzy unity realizujące główne spoty reklamowe, jak i materiały digitalowe. Finalnie stworzyliśmy 10 spotów promujących trzy główne linie  produktowe, 27 filmów digitalowych oraz 30 zdjęć - podsumowuje Baar.

Za reżyserię spotów odpowiada Daniel Jaroszek, za fotografie Paulina Wesołowska.

W ostatnich tygodniach studio Highnoon.pl wyprodukowało też m.in. kampanię lodów Ruby dla marki Magnum (Unilever) z udziałem Anji Rubik.

(PAZ, 28.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.