Abstra kontynuuje współpracę z marką Durex

Jak TO robić w internecie?” jest kontynuacją programu „Jak TO robić?” (screen: YouTube.com/Jak TO robić?)
Abstra, producent treści wideo na YouTubie, kontynuuje współpracę z marką Durex, realizując program internetowy „Jak TO robić w internecie?”.
„Jak TO robić w internecie?” to edukacyjny talk-show podejmujący tematy związane z życiem uczuciowym i seksualnym młodych ludzi. Nowy program będzie publikowany na kanale Jak TO robić? na YouTubie, który powstał w 2018 roku jako wspólna realizacja Abstra z marką Durex. „Jak TO robić w internecie?” jest kontynuacją programu „Jak TO robić?”, który został doceniony przez branżę - otrzymał złotą statuetkę w MIXX Awards Europe 2020 w kategorii Branded content oraz trzy statuetki w polskiej edycji IAB MIXX Awards 2019 w kategoriach Best in show, Content marketing, Online marketing with influencer.
(IKO, 23.07.2020)
