Cezik promuje wydawnictwo Świat Książki
Cezik ułożył słowa do piosenki i jest również odpowiedzialny za produkcję klipu (screen: YouTube.com/Wydawnictwo Świat Książki)
Cezik opublikował na YouTubie utwór "Tytułowe starcie", którego słowa składają się wyłącznie z tytułów książek. To akcja promocyjna wydawnictwa Świat Książki.
Akcja ma na celu promocję czytelnictwa i książek. Cezik (Cezary Nowak) z tytułów z katalogu wydawnictwa Świat Książki ułożył słowa do piosenki "Tytułowe starcie". Internetowy twórca jest również odpowiedzialny za produkcję klipu. Do współpracy wokalnej zaprosił aktorkę teatralną i dubbingową Zuzę Motorniuk.
– Jesteśmy pierwszym wydawnictwem w Polsce, które zdecydowało się na taki rodzaj kampanii wizerunkowej. Sądząc po oddźwięku, będziemy chcieli kontynuować niestandardowe działania mające na celu promocję czytelnictwa i książek – mówi Agnieszka Ziębińska, kierownik działu promocji i PR, która wraz z Przemysławem Corsem jest pomysłodawczynią akcji.
Piosenka "Tytułowe starcie" została opublikowana na kanale youtubowym wydawnictwa Świat Książki. We wtorek miała ponad 10 tys. wyświetleń.
(BAE, 21.07.2020)