Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Nowy Świat ma średnio 200 tys. słuchaczy dziennie

Radio Nowy Świat w dniu debiutu zebrało 450 tys. słuchaczy (fot. Jakub Kaminski/East News)

Średnio co najmniej 200 tys. osób słuchało Radia Nowy Świat w pierwszym tygodniu działania - wynika z danych stacji. Z kolei aplikacja radia osiągnęła 100 tys. pobrań. 

Jak wynika z danych rozgłośni 100 tys. osób dziennie słuchało radia za pośrednictwem strony Radia Nowy Świat. Kolejne 100 tys. użytkowników dziennie korzysta w tym celu z aplikacji Replaio Radio.

Patrycja Macjon, udziałowczyni spółki Ratujmy Trójkę (nadawca RNŚ), twierdzi, że 200 tys. to "absolutne minimum". – Trudno dokładnie oszacować liczbę słuchaczy ze względu na to, że Radio Nowy Świat jest dostępne na wielu platformach – mówi Macjon. 

Aplikacja Radia Nowy Świat, która dostępna jest zarówno na Android, jak i na iOS, zanotowała 100 tys. pobrań i jest trzecią najbardziej popularną aplikacją w sekcji rozrywka w App Store.

Z danych Wirtualnej Polski wynika, że Radio Nowy Świat przez ostatni tydzień zgromadziło ponad 500 tys. unikalnych użytkowników na Open FM, a następne kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy zebrało się w WP Pilot.

Radio Nowy Świat zaczęło nadawanie w piątek 10 lipca. Część słuchaczy zwracała wówczas uwagę na problemy z odsłuchem, radio informowało, że z powodu dużego zainteresowania przeciążone były serwery stacji. Jednak mimo problemów technicznych w dniu debiutu zebrało 450 tys. słuchaczy. 

Radio Nowy Świat w trzy miesiące zebrało 2,4 mln zł na Patronite. Do tej pory to największa akcja crowdfundingowa na tej platformie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 21.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.