Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w kampanii McDonald's

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w kampanii McDonald's (screen YouTube/McDonald's Polska)

Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w kampanii McDonald's rozmawiają w serii spotkań na YouTube o języku, którym można wyrażać kulinarne uniesienia.

Pretekstem są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald's. Mann i Jan-Rapowanie zachęcają widzów do zajęcia stanowiska w tej sprawie. Użytkownicy sieci mogą sami tworzyć epitety, porównania i metafory na temat Big Maca, WieśMaca, McRoyala czy Cheeseburgera. Najciekawsza propozycja spośród wpisywanych na specjalnej stronie i poprzez interaktywne banery trafi w sierpniu na mural w centrum Warszawy.

Druga faza kampanii odbywa się w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VoD, YouTube, Spotify i Filmweb). Obejmuje też kanały własne marki i wsparcie PR.

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, a działania w social mediach McDonald's Polska prowadzi Isobar Polska.

Mann występował już w kampaniach piwa Tyskie, MAN (promocja modelu samochodu MAN TGE), sieci sklepów Saturn (obecnie MediaMarkt), herbaty Lipton, Kredyt Banku i sieci Idea.

(AMS, 17.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.