Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IndaHash: na TikToku użytkownicy szukają rozrywki

„The TikTok report” został przygotowany na podstawie międzynarodowej ankiety na grupie 2 tys. influencerów w wieku 18-45 lat z 61 krajów (fot. materiały prasowe)

Lockdown spowodowany pandemią koronawirusa miał ogromne znaczenie w rozwoju TikToka. Aż 56 proc. ankietowanych pobrało aplikację w okresie luty-maj - wynika z analizy agencji influencer marketingu indaHash.

W samym kwietniu i maju aplikację pobrało ponad 30 proc. badanych, a tylko 11 proc. respondentów używa jej od ponad dwóch lat (aplikacja istnieje od 2016 roku). 70 proc. badanych użytkowników aplikacji twierdzi, że TikTok podnosił ich na duchu i dostarczał rozrywkę w okresie izolacji. Jako powód sięgnięcia po tę aplikację wskazywano przede wszystkim ciekawość (54 proc. odpowiedzi) oraz znudzenie innymi platformami społecznościowymi (25 proc.). Na TikTok wchodzą osoby, które poszukują przede wszystkim rozrywki (62 proc.), ale też szukają treści lifestylowych (50 proc.), modowych (42 proc.), tutoriali i challenge'y (po 37 proc.).

Blisko połowa użytkowników TikToka (47 proc.) tworzy własne challenge i kreuje trendy. A ponad połowa tiktokerów (56 proc.) uważa, że niezmiernie ważny jest odpowiedni dobór muzyki do publikowanych filmów. Dla ponad połowy badanych challenge są ulubioną formą rozrywki na TikToku (zarówno do oglądania, jak i brania w nich udziału).

77 proc. influencerów twierdzi, że TikTok jest dobrą platformą do prowadzenia kampanii reklamowych, a 83 proc. uważa, że marki mogą czerpać korzyści z promowania ich produktów w tym medium społecznościowym. Jeszcze więcej, bo 89 proc. influencerów jest zainteresowanych współpracą komercyjną z markami na TikToku. 66 proc. badanych deklaruje, że udostępnia treści z TikToka w innych platformach społecznościowych, a 68 proc. podaje, że zostawia komentarze pod ulubionymi filmami na TikToku.

Wśród kategorii produktowych, które są najlepiej widziane na TikToku, respondenci wymieniają: beauty, fashion, jedzenie, fitness, pielęgnacja, ale także zdrowie, zwierzęta, rodzicielstwo, akcje charytatywne.

Największą gwiazdą TikToka jest 16-letnia Charli D'Amelio, którą śledzi 59 milionów osób. Największą grupę użytkowników stanowi pokolenie Z, jednak w ostatnim czasie wzrasta zainteresowanie aplikacją także wśród starszych grup wiekowych.

„The TikTok report” został przygotowany w maju 2020 roku na podstawie międzynarodowej ankiety bazującej na grupie 2 tys. influencerów w wieku 18-45 lat z 61 krajów, w tym z Polski.

(IKO, 14.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.