TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Duda wydał na spoty w telewizji dwa razy więcej niż Trzaskowski

Z danych Nielsena wynika, że Andrzej Duda wydał przed drugą turą w telewizji 691,5 tys. zł, a Rafał Trzaskowski 339,2 tys. zł (fot. Piotr Molecki/East News)

Między pierwszą a drugą turą wyborów prezydenckich na spoty w telewizji sztab Andrzeja Dudy przeznaczył dwa razy więcej niż komitet Rafała Trzaskowskiego.

Z danych cennikowych (nieuwzględniających rabatów) Nielsen Audience Measurement wynika, że Andrzej Duda wydał w tym czasie w telewizji 691,5 tys. zł, a Rafał Trzaskowski - 339,2 tys. zł.

Dla porównania: od początku czerwca do pierwszej tury wyborów, która odbyła się w niedzielę 28 czerwca, komitet Andrzeja Dudy wydał w telewizji 937,5 tys. zł, Rafała Trzaskowskiego - 540,6 tys. zł, Władysława Kosiniaka-Kamysza - 62,5 tys. zł, a Roberta Biedronia - 240 zł.

W drugiej turze wyborów prezydenckich zwyciężył Andrzej Duda, który uzyskał 51 proc. głosów.

(KOZ, 14.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.