Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Debata" z Dudą z większą oglądalnością niż "Arena" Trzaskowskiego

Obaj kandydaci zorganizowali swoje debaty bez przeciwnika (fot. Piotr Molecki/Jakub Kamiński/East News)

Poniedziałkową "Debatę" z Andrzejem Dudą transmitowaną przez TVP 1, TVP Info, Polsat News i Telewizję Republikę oglądało łącznie 3,78 mln osób, a "Arenę" z Rafałem Trzaskowskim, którą pokazywały TVN 24 i TVN 24 BiS (a początek także Polsat News i Telewizja Republika) – 2,18 mln osób.

Sztaby kandydatów na prezydenta nie porozumiały się, co do wspólnej debaty. Obaj wystąpili na "debatach", na których zabrakło kontrkandydata. Spotkanie w Lesznie z Rafałem Trzaskowskim rozpoczęło się o 20.30 i trwało do 22, transmitowały je TVN 24 i TVN 24 BiS. Spotkanie w Końskich z prezydentem Andrzejem Dudą zaczęło się pół godziny później, skończyło ok. 22.30, można było je obejrzeć w TVP 1 i TVP Info. Polsat News i Telewizja Republika od 20.30 transmitowały spotkanie Trzaskowskiego, o 21 zaś przeniosły się do Dudy (dalszą część wiecu Trzaskowskiego retransmitowano po zakończeniu spotkania prezydenta na antenie Polsat News).

Spotkanie z Dudą oglądało w sumie średnio 3,78 mln widzów (co przełożyło się na 28,76 proc. wszystkich oglądających w tym momencie telewizję), w tym 1,89 mln w TVP 1, 1,37 mln w TVP Info, 467 tys. w Polsat News i 20 tys. w Telewizji Republika.

"Arenę prezydencką" Trzaskowskiego łącznie śledziło prawie 2,18 mln osób (16,47 proc. udziału). Transmisja w TVN 24 zgromadziła przed telewizorami 1,28 mln widzów, W TVN 24 BiS – 307,6 tys., zaś pierwsze pół godziny spotkania transmitowane w Polsat News – 563,5 tys., w Telewizji Republika – 29,3 tys.

Oddzielne debaty kandydatów na prezydenta oglądało łącznie prawie 6 mln widzów. 

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(JSX, 07.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.