Huawei w kampanii promuje sklep AppGallery
Robert Lewandowski pojawi się w kampanii w kanałach digitalowych (screen YouTube/HuaweiMobilePoland)
Producent smartfonów Huawei rozpoczął kampanię promują autorski sklep z aplikacjami AppGallery. W akcji weźmie udział Robert Lewandowski, ambasador marki w Europie.
Kampania Huawei AppGallery będzie komunikować trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępne w sklepie – rozrywka, zakupy i gry. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji – w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów – Allegro, a gier – Top Speed. W ramach kampanii Huawei zapewni 90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar.
Promocje, które ruszą 2 lipca, będą dostępne dla użytkowników starszych urządzeń marki opartych na Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji opartych na Huawei Mobile Services.
Akcja promocyjna potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie.
(BAE, 02.07.2020)