Jarosław Pająk innovation directorem GroupM
Jarosław Pająk ma kilkunastoletnie doświadczenie w digital marketingu (fot. materiały prasowe)
Jarosław Pająk został innovation directorem w GroupM. Awansował ze stanowiska dyrektora sieci Plista.
Pająk ma kilkunastoletnie doświadczenie w digital marketingu. W ramach GroupM w 2015 roku wdrożył na polskim rynku sieć reklamy natywnej Plista, której przez kolejne lata był dyrektorem. Ponadto nadzorował platformę akceleracyjną dla start-upów z obszaru MarTech, czyli [m]spark.
Jako innovation director GroupM Jarosław Pająk rozszerzył kompetencje o wdrażanie nowych usług, technologii oraz rozwiązań w portfolio cyfrowych produktów GroupM.
Przed dołączeniem do GroupM w 2014 roku Pająk był digital strategy directorem w agencji mediowej UM. Wcześniej pracował już w GroupM (w latach 2006-2014), gdzie w strukturach agencji mediowej Mediacom zbudował markę MediaCom Create.
(IKO, 30.06.2020)