Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii Alpro

Agnieszka Radwańska zachęca do zróżnicowania diety już od śniadania (fot. materiały prasowe)

Była tenisistka Agnieszka Radwańska wzięła udział w kampanii promującej “mistrzowski serwis śniadaniowy” z Alpro.

Kampania ma zachęcać konsumentów do zróżnicowania diety już od śniadania, poprzez dodanie większej ilości produktów pochodzenia roślinnego, bo dzięki temu każdy może zrobić coś dobrego dla siebie i planety. Kampania obejmuje działania w digitalu: media społecznościowe, display, programmatic. Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders Agency, która zajmuje się obsługą 360 marki. Obsługą influencer marketingu zajmuje się Lettly.

Alpro to firma produkująca żywność i napoje na bazie roślin.

(AMS, 23.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.