Startuje nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę
Formuła kampanii została stworzona przez agencję Brain we współpracy z Igorem Kwiatkowskim (screen: YouTube.com/PLUSPL)
Polkomtel, operator sieci Plus, rusza z kampanią reklamową opartą na założeniach nowej platformy komunikacyjnej Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”.
Twarzą kampanii jest aktor kabaretowy i performer Igor Kwiatkowski. W spotach kampanii aktor jest odtwórcą głównych ról i wciela się we wszystkie postacie w rodzinie: raz męża, raz żony, kiedy indziej córki lub teściowej. Formuła została stworzona przez agencję Brain we współpracy z Igorem Kwiatkowskim. Brain została wybrana w maju do reklamowej obsługi Plusa na Kartę, wcześniej był to klient Scholz & Friends Warszawa.
Pierwszy spot kampanii, który będzie emitowany do końca lipca (TV, online, radio, BTL), nawiązuje do cech oferty na kartę – opowiada o wolności, swobodzie i braku zobowiązań. Reżyserią zajął się Maciej Kowalczuk, operatorem był Piotr Sobociński, za produkcję odpowiada TFP , postprodukcja: Televisor i Ztudioiburza. Obsługa mediowa - Vizeum.
(AMS, 18.06.2020)