Marka piwa Książęce rozpoczyna cykl filmów na Facebooku
Koncept Piwnej Akademii Książęcego Online przygotowała agencja Gong (fot. materiały prasowe)
Kompania Piwowarska uruchomiła Piwną Akademię Książęcego Online, czyli cykl internetowych warsztatów promujących markę piwa Książęce. W roli ekspertów występują Michał Kopeć i Jakub Wolski.
Michał Kopeć jest blogerem Browarnicy.pl i sędzią piwnym Beer Judge Certification Program, a Jakub Wolski to uczestnik VI edycji programu „Hell's Kitchen”. Obaj poprowadzą internetowy cykl warsztatów, w ramach którego będą dzielić się wiedzą na temat piwa i kulinariów. Na pierwszy sezon Piwnej Akademii Książęcego składają się 24 odcinki, które dostępne będą na Facebooku co środę o godz. 18 (od 17 czerwca). „Piwna Akademia Książęcego to specjalistyczne warsztaty, z których do tej pory mogli korzystać jedynie pracownicy gastronomii podczas spotkań zamkniętych. Teraz marka postanowiła przenieść Piwną Akademię Książęcego do internetu, by wiedza dostępna wyłącznie dla restauratorów trafiła do szerokiego grona konsumentów” - podaje producent piwa Książęce.
Koncept Piwnej Akademii Książęcego Online przygotowała agencja Gong, a zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Za wsparcie PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
(IKO, 18.06.2020)