Żywiec Zdrój promuje się podczas treningów Daniela Kuczaja
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R (screen: YouTube.com/Qczaj)
Producent wody źródlanej Żywiec Zdrój prowadzi kampanię reklamową, której twarzą został trener personalny Daniel Kuczaj.
W kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promowana jest woda smakowa „Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru”. Dziania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w internecie, w tym na kanale Qczaj na YouTube (63 tys. subskrypcji) i na jego profilach w mediach społecznościowych. W ramach kampanii Kuczaj prowadzi treningi online wraz z zaproszonymi gośćmi, m.in. z modelką Pauliną Krupińską-Karpiel i aktorką Klaudią Halejcio.
Działania reklamowe wspierane są poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, a za zakup mediów, działania w internecie i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Mediacom. Działaniami PR i współpracą z influencerami zajęła się agencja Tailor Made PR, aktywacje konsumenckie zaś prowadzone są przez agencję NAV.
(IKO, 17.06.2020)