Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Co dziesiąta reklama w telewizji odwoływała się do koronawirusa

Najbardziej aktywni w kampaniach koronawirusowych byli właściciele mediów (fot. Pixabay.com)

W kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do COVID-19 - wynika z analizy biura reklamy Telewizji Polskiej.

Pierwsze spoty, w których znalazł się temat koronawirusa, pojawiły się w lutym. Na samym początku był on obecny w reklamach wydawców prasowych oraz w kampanii Ministerstwa Zdrowia. Jak wskazuje biuro reklamy TVP, wysyp reklam nawiązujących do COVID-19 miał miejsce dopiero w kwietniu. Z kolei szczyt komunikacji covidowej był w pierwszych dniach maja, kiedy 15 proc. reklam w emisji zawierało nawiązania do pandemii i lockdownu.

Press

Jak podaje biuro reklamy TVP, szczyt komunikacji covidowej był w pierwszych dniach maja (fot. materiały prasowe)

Najbardziej aktywni w kampaniach koronawirusowych byli właściciele mediów. Biuro reklamy TVP podaje, że drugą istotną kategorią były reklamy, które szeroko można zdefiniować jako społeczne.

Z kolei w maju najwięcej odwołań do koronawirusa znalazło się w reklamach branży handlowej. W szczytowym momencie co trzecia reklama zawierała nawiązanie do sytuacji pandemii. Z końcem maja zaledwie 5-7 proc. reklam odnosiło się do tematyki koronawirusowej.

(KOZ, 12.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.