Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pizza Hut stawia na e-commerce

Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza Hut i agencja Hand Made (screen: YouTube.com/Pizza Hut Polska)

Rusza kampania, w której Pizza Hut razem z firmą Visa krok po kroku pokazują, jak zamówić pizzę przez internet.

Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut, mówi, że coraz więcej osób odwiedza stronę Pizzahut.pl. "Zapewne są wśród nich osoby, które świetnie sobie radzą z zakupami online, ale także takie, które czują się w tej mierze mniej pewnie. Dlatego postanowiliśmy ich dodatkowo zachęcić i bezpiecznie przeprowadzić przez ten proces" - informuje.

Promocja "Zamawiaj łatwo, płać bezpiecznie z Visa i odbierz 20 proc. zniżki" potrwa miesiąc. Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza Hut i agencja Hand Made. Media zaplanował i zakupił Starcom, a za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt.

(AMS, 10.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.