Pizza Hut stawia na e-commerce
Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza Hut i agencja Hand Made (screen: YouTube.com/Pizza Hut Polska)
Rusza kampania, w której Pizza Hut razem z firmą Visa krok po kroku pokazują, jak zamówić pizzę przez internet.
Maja Wagner, marketing specialist w Pizza Hut, mówi, że coraz więcej osób odwiedza stronę Pizzahut.pl. "Zapewne są wśród nich osoby, które świetnie sobie radzą z zakupami online, ale także takie, które czują się w tej mierze mniej pewnie. Dlatego postanowiliśmy ich dodatkowo zachęcić i bezpiecznie przeprowadzić przez ten proces" - informuje.
Promocja "Zamawiaj łatwo, płać bezpiecznie z Visa i odbierz 20 proc. zniżki" potrwa miesiąc. Za koncept kampanii odpowiada dział marketingu Pizza Hut i agencja Hand Made. Media zaplanował i zakupił Starcom, a za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt.
(AMS, 10.06.2020)