Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odkurzacz-bolid ma przekonać mężczyzn do sprzątania

Reklamy w sposób groteskowy zachęcają mężczyzn do sprzątania (fot. materiały prasowe)

Centrum Praw Kobiet rozpoczęło kampanię społeczną „Równość zaczyna się w domu”. Kreację przygotowała agencja Dziadek do Orzechów.

W kampanii CPK zwraca uwagę, że to na kobietach spoczywa największy ciężar dbania o dom, wskazując, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na wykonywania zajęć domowych. Stworzone na potrzeby kampanii reklamy w sposób groteskowy zachęcają mężczyzn do sprzątania. Na plakatach pojawiają się m.in. „odkurzacz-bolid prosto z Formuły 1”, „żrący, okrutnie męski płyn do mycia szyb z wyciągiem z meksykańskiego kaktusa” i „ważący 55 kilogramów mop chromowo-molibdenowy do łączenia sprzątania z treningiem”.

Działania reklamowe prowadzone są w mediach społecznościowych. Agencja Dziadek do Orzechów przygotowała kreację pro bono.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(IKO, 28.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.