Odkurzacz-bolid ma przekonać mężczyzn do sprzątania

Reklamy w sposób groteskowy zachęcają mężczyzn do sprzątania (fot. materiały prasowe)
Centrum Praw Kobiet rozpoczęło kampanię społeczną „Równość zaczyna się w domu”. Kreację przygotowała agencja Dziadek do Orzechów.
W kampanii CPK zwraca uwagę, że to na kobietach spoczywa największy ciężar dbania o dom, wskazując, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na wykonywania zajęć domowych. Stworzone na potrzeby kampanii reklamy w sposób groteskowy zachęcają mężczyzn do sprzątania. Na plakatach pojawiają się m.in. „odkurzacz-bolid prosto z Formuły 1”, „żrący, okrutnie męski płyn do mycia szyb z wyciągiem z meksykańskiego kaktusa” i „ważący 55 kilogramów mop chromowo-molibdenowy do łączenia sprzątania z treningiem”.
Działania reklamowe prowadzone są w mediach społecznościowych. Agencja Dziadek do Orzechów przygotowała kreację pro bono.
(IKO, 28.05.2020)
