„Dobre Wiadomości” FCB Bridge2Fun i Onetu na ekranach Screen Network
Kampania ma potrwać miesiąc (fot. materiały prasowe)
FCB Bridge2Fun z portalem Onet.pl i przy wykorzystaniu ekranów LED należących do sieci Screen Network stworzyły serwis informacyjny „Dobre Wiadomości”.
Na nośnikach sieci Screen Network od wczoraj są eksponowane pozytywne przekazy, stworzone przez pomysłodawcę akcji, agencję FCB Bridge2Fun, na bazie informacji z Onetu. Kampania ma potrwać miesiąc, zestaw informacji będzie zmieniany co tydzień.
- Dobrym wiadomościom znacznie trudniej jest się przebić na pierwsze strony gazet i serwisów informacyjnych niż tym złym - mówi Rafał Baran, prezes i dyrektor zarządzający FCB Bridge2Fun. - Zwłaszcza teraz, podczas pandemii koronawirusa. Dlatego wymyśliliśmy tę akcję, bo z wielu przeprowadzonych teraz badań wynika, że ludzie łakną dobrych wiadomości, bo dominują te złe. A przecież w ciężkich czasach na świecie dzieją się również dobre rzeczy.
(AMS, 27.05.2020)