Zofia Sanejko po 27 latach rozstała się z IPG Mediabrands

Zofia Sanejko zajmowała ostatnio stanowisko chief commercial officera w IPG Mediabrands Polska (screen YouTube/Nienieodpowiedzialni)
Zofia Sanejko, była wiceprezeska agencji mediowej UM, rozstała się z grupą IPG Mediabrands.
- Podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy – mówi Joanna Dziwisińska-Grzelak, PR manager IPG Mediabrands. Agencja nie zatrudniła nikogo na jej miejsce.
Zofia Sanejko zajmowała ostatnio stanowisko chief commercial officera w IPG Mediabrands Polska. Wcześniej zasiadała w zarządzie agencji mediowej Universal McCann (obecnie UM) na stanowisku wiceprezeski. Z grupą IPG Mediabrands związana była od 1993 roku (zaczynała od funkcji dyrektorki buyingu agencji reklamowej McCann Erickson). Współtworzyła też grupę negocjacyjną Magna Global Polska. Zasiadała w zarządzie oraz w radzie nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
(IKO, 27.05.2020)
