Ruszyło konto PZPN na TikToku
PZPN zadebiutował na TikToku w poniedziałek (materiały prasowe)
Oprócz Facebooka, Instagrama i Twittera Polski Związek Piłki Nożnej ma też konto na TikToku. Federacja zapowiada, że znajdą się tam treści niedostępne na innych platformach. Łącznie wszystkie media społecznościowe PZPN obserwuje 2 mln osób.
„Łączy nas piłka" oficjalnie wystartowała na platformie TikTok w poniedziałek. Według PZPN głównym założeniem profilu jest popularyzacja piłki nożnej i zachęcenie do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Na Facebooku, Instagramie i Twitterze PZPN śledzi łącznie 2 mln osób, a na YouTub subskrybuje ponad 670 tys. użytkowników. Główna funkcjonalność serwisu TikTok to możliwość wysyłania krótkich materiałów wideo, w założeniu zbliżonych do teledysków. Platforma została stworzona przez chiński koncern ByteDance we wrześniu 2016 roku. Dostępna jest w kilkudziesięciu wersjach językowych.
(KCZ, 27.05.2020)