Dział: INTERNET

Dodano: Maj 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyło konto PZPN na TikToku

PZPN zadebiutował na TikToku w poniedziałek (materiały prasowe)

Oprócz Facebooka, Instagrama i Twittera Polski Związek Piłki Nożnej ma też konto na TikToku. Federacja zapowiada, że znajdą się tam treści niedostępne na innych platformach. Łącznie wszystkie media społecznościowe PZPN obserwuje 2 mln osób.

„Łączy nas piłka" oficjalnie wystartowała na platformie TikTok w poniedziałek. Według PZPN głównym założeniem profilu jest popularyzacja piłki nożnej i zachęcenie do prowadzenia zdrowego trybu życia.

Na Facebooku, Instagramie i Twitterze PZPN śledzi łącznie 2 mln osób, a na YouTub subskrybuje ponad 670 tys. użytkowników. Główna funkcjonalność serwisu TikTok to możliwość wysyłania krótkich materiałów wideo, w założeniu zbliżonych do teledysków. Platforma została stworzona przez chiński koncern ByteDance we wrześniu 2016 roku. Dostępna jest w kilkudziesięciu wersjach językowych.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KCZ, 27.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.