Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Zaleśny kieruje strategią w agencji OMD Optimum Media

Łukasz Zaleśny poprzednio pracował w Starcomie (fot. materiały prasowe Starcom)

Łukasz Zaleśny został dyrektorem ds. strategii w OMD Optimum Media (Grupa OMD). Jest to nowo utworzone stanowisko w agencji.

Do zadań Zaleśnego należy wsparcie agencji mediowej w bieżącej pracy dla klientów w zakresie strategii komunikacji marketingowej. Odpowiada on za realizację projektów marketingowych, z naciskiem na aspekt biznesowy.

Poprzednio Łukasz Zaleśny był consumer experience strategy directorem w agencji mediowej Starcom (Publicis Group). Wcześniej był strategy & innovation directorem w agencji Blue 449 (obecnie Spark Foundry). Pracował też w agencjach E-graphics (TBWA), ACR (K2 Media), ZenithOptimedia Group.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(IKO, 25.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.