Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Group ogranicza wydatki, ale nie obniży pensji

Dorota Mazur podkreśla, że decyzja o braku zwolnień i redukcji płac dotyczy całej grupy Havas (fot. materiały prasowe)

Grupa Havas w Polsce w związku z pandemią nie planuje obniżek pensji - chroni ją przynależność do grupy Vivendi.

Jak wyjaśnia Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group, w Grupie Havas globalnie podjęto decyzję o ochronie miejsc pracy i zachowaniu wysokości wypłacanych pensji.

- Vivendi, do którego należy Havas, to koncern działający w obszarze telewizyjnym, telekomunikacyjnym, filmowym, internetowym i gier komputerowych. Dlatego nie odczuł skutków pandemii, przeciwnie, zanotował wzrost, co pozwoliło na ograniczenie skutków koronawirusa w innych obszarach działalności koncernu, np. w grupie reklamowej - mówi Dorota Mazur.

Firmy reklamowe należące do Vivendi mogą obniżyć plany finansowe i optymalizować koszty, ale nie te związane z kadrami. – Wprowadzamy oszczędności w takich obszarach, jak: szkolenia, konkursy reklamowe, rekrutacje, działania PR, koszty prowadzenia biura, prenumeraty. Nie będzie redukcji etatów czy wynagrodzeń - zapewnia Mazur.

Havas Group w Polsce tworzą agencje: mediowa Havas Media Group i kreatywna Havas Creative Group, Havas PR Warsaw, Havas Engage Warsaw.  (AMS)

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.