Konkret PR i Futurama CI działają pod szyldem Human Signs
Logo Human Signs, pod którym działają agencje Konkret PR i Futurama CI
Agencje Konkret PR i Futurama Communication Intelligence połączyły kompetencje i działają pod nazwą Human Signs.
Konkret PR i Futurama CI nie łączą się kapitałowo, lecz jako odrębne spółki zostały właścicielami znaku towarowego Human Signs. Na czele nowo powstałego podmiotu są dotychczasowi szefowie agencji, czyli Ewa Król-Sawicka, partnerka zarządzająca w Konkret PR i Waldemar Leszczyński, partner zarządzający w Futuramie.
Agencja Konkret PR koncentruje się na obsłudze klientów z rynków nieruchomości, farmacji i lifestyle. Z kolei Futurama specjalizuje się w obsłudze klientów z branży finansowej, fin-tech i retail.
"Działając razem będziemy mogli rozszerzyć portfolio klientów o branże, w których dotąd agencje nie miały tak bogatych doświadczeń. Nasze mocne strony to również interdyscyplinarne i doświadczone zespoły, które będą stanowić dla klientów silne wsparcie” - uzasadnia decyzję o połączeniu kompetencji firm Ewa Król-Sawicka. Jako Human Signs agencje chcą "w większym stopniu eksploatować PR w social mediach czy prowadzić działania komunikacyjne za pomocą aplikacji na smartfony".
- Rozdrobnienie na rynku jest duże, co utrudnia prowadzenie biznesu. Nastały czasy, kiedy rynek powinien łączyć się w większe podmioty. Nie zdecydowaliśmy się na fuzję, lecz funkcjonujemy na zasadzie konsorcjum, gdyż taka konstrukcja pozwala nam elastycznie działać – mówi „Presserwisowi” Waldemar Leszczyński. Nie wyklucza jednak, że w przyszłości dojdzie do fuzji Konkret PR i Futurama CI.
(IKO, 21.05.2020)