Żywiec Zdrój podkreśla w kampanii znaczenie recyklingu
Kampania „Zrównoważona przez naturę” promuje klasyczną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój (fot. materiały prasowe)
Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię wody niegazowanej, w której podkreśla, że do produkcji spotu korzystano wyłącznie z materiałów z recyklingu.
„Nowa kreacja telewizyjna przygotowana została w 100 proc. z materiałów z recyklingu – do jej realizacji zdecydowaliśmy się wykorzystać wyłącznie dostępne już materiały, zamiast tworzyć nowe. Dzięki temu ograniczyliśmy nasz ślad węglowy przy tej produkcji praktycznie do zera” - informuje Klaudia Krawczyk, brand manager Żywiec Zdrój.
Kampania „Zrównoważona przez naturę” promuje klasyczną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój, która w tym roku przeszła relaunch (zmieniono logo, etykiety i pierwszy raz w historii tego napoju – kształt opakowania). Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie (m.in. serwisy VoD i media społecznościowe) i w punktach sprzedaży. Działania reklamowe zostały wsparte promocją na nośnikach reklamy zewnętrznej, PR i influencer marketingiem.
Koncept kampanii i kreację telewizyjną przygotowała agencja VMLY&R, a za zakup mediów, działania w internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada agencja mediowa Mediacom. Działaniami PR i współpracą z influencerami zajęła się agencja Tailor Made PR.
(IKO, 20.05.2020)