Dział: RADIO

Dodano: Maj 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OLX wycofuje reklamy z radiowej Trójki

- Pieniądze lubią ciszę i reklamodawcy będą teraz zastanawiać się, czy chcą promować się przy marce, jaką stała się Trójka – komentuje Maciej Niepsuj z MullenLowe MediaHub (fot. Jakub Kaminski/East News)

Serwis z ogłoszeniami OLX przestaje promować się w radiowej Trójce. Powodem są wydarzenia związane z unieważnieniem głosowania "Listy przebojów Trójki". – Reklamodawcy będą teraz zastanawiać się, czy chcą promować się przy marce, jaką stała się Trójka – komentuje Maciej Niepsuj z MullenLowe MediaHub. 

„No to już wiem, w której stacji nie pojawią się spoty naszej kampanii radiowej...” - napisał na LinkedIn Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl. Dlaczego OLX zdecydował się na ten krok? - Biorąc pod uwagę to, co dzieje się obecnie w Programie III Polskiego Radia, nie chcemy, aby nasza marka była kojarzona z tym kontekstem. Stąd decyzja o nieuwzględnianiu (do odwołania) rozgłośni w przyszłych planach medialnych kampanii radiowych prowadzonych przez OLX – mówi „Presserwisowi” Marcin Sienkowski.

Decyzja ta nie dziwi Macieja Niepsuja, buying directora w agencji mediowej MullenLowe MediaHub. - Pieniądze lubią ciszę i reklamodawcy będą się teraz zastanawiać, czy chcą promować się przy marce, jaką stała się Trójka – komentuje Niepsuj. - Nie mamy na razie sygnałów od klientów, że chcą zrezygnować z promocji w tej stacji. Jako agencje mediowe kierujemy się innymi kryteriami - patrzymy, czy media, w których planujemy kampanie, są efektywne. Widzimy jednak, że słuchalność Trójki spada i nie ma się czemu dziwić, ponieważ odchodzą z niej twarze tego radia – dodaje.

W proteście przeciwko działaniom władz Polskiego Radia z Trójki odeszli w weekend m.in. Marek Niedźwiecki, Marcin Kydryński i Hirek Wrona, a współpracę ze stacją zawiesiła wytwórnia muzyczna Mystic Production, podobnie muzycy, m.in. Dawid Podsiadło i Organek.

Zapytaliśmy Karola Skorupskiego, dyrektora agencji reklamy Polskiego Radia, czy po wydarzeniach z weekendu reklamodawcy wycofują kampanie reklamowe z Trójki. Odesłał nas do rzecznika prasowego. Zajmująca się komunikacją Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia nie odpowiedziała na nasze pytanie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 19.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.