TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter będzie oznaczał nieprawdziwe wpisy o COVID-19

Oznaczenia na Twitterze mają odsyłać do źródeł zawierających rzetelne informacje na temat pandemii (fot. Pixabay.com)

Twitter zaczyna umieszczać ostrzeżenia przy wpisach zawierających nieprawdziwe informacje o COVID-19.

Na blogu Twittera pojawiła się informacja, że serwis chce „ograniczyć rozprzestrzenianie się potencjalnie szkodliwych i wprowadzających w błąd treści” dotyczących koronawirusa. Dlatego serwis wprowadza rozwiązanie, które ma polegać na oznaczaniu ostrzeżeniami wpisów wprowadzających użytkowników w błąd na temat COVID-19. Oznaczenia mają też odsyłać do źródeł zawierających rzetelne informacje na temat pandemii. Wprowadzona zasada ma obowiązywać wszystkich użytkowników, także światowych liderów.

Twitter wyjaśnia, że wpisy będą weryfikowane przez zespół serwisu i organizacje fact-checkingowe.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAK, 13.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.