Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN może wycofać się ze wspólnego badania z TVP i Polsatem w dniu wyborów

Ipos zaczął realizować exit poll dla TVP, Polsatu i TVN w 2014 roku (fot. Element5 Digital/Pexels)

TVN prawdopodobnie zrezygnuje ze wspólnego z TVP i Polsatem badania w dniu wyborów prezydenckich - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Porozumienie TVP, TVN i Polsatu zakładało współpracę z firmą Ipsos również przy zbliżających się wyborach prezydenckich. Sondażownia przeprowadzała wspólny exit poll dla trzech nadawców od wyborów samorządowych w 2014 roku (dla TVP i TVN również podczas wyborów europejskich w tym samym roku).

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Z naszych informacji wynika, że TVN prawdopodobnie wycofa się z tej współpracy. - Bez komentarza - ucina Joanna Górska, szefowa działu PR nadawcy.

Ipsos w przypadku zorganizowania wyborów korespondencyjnych chce połączyć badanie exit poll z telefonicznym CATI. Jak ustaliliśmy, firma miała zaproponować nadawcom 150 ankieterów przy urnach, do których wyborcy będą wrzucać swoje głosy i 5 tys. wywiadów telefonicznych. - Dopóki toczą się prace parlamentu i nie ma wiążących decyzji odnośnie do terminu i sposobów głosowania, nic nie można wykluczyć ani potwierdzić - ucina Paweł Predko, operations director w Ipsosie.

Podczas zeszłorocznych wyborów parlamentarnych ankieterzy firmy pracowali przy 900 lokalach wyborczych.

Przedstawiciele firm badawczych, z którymi rozmawialiśmy pod koniec kwietnia, wskazywali, że nie ma warunków do przeprowadzenia exit poll 10 maja, a badanie telefoniczne byłoby obarczone dużymi błędami.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 06.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.