Kreatywny potencjał studiów produkcyjnych w czasie COVID-19
"Studia Produkcyjne" w najnowszym numerze "Press", do kupienia także w formie cyfrowej
Z powodu pandemii skończyła się praca na planach filmowych, ale same produkcje nie zniknęły. W sekcji specjalnej piszemy, jak branża produkcyjna funkcjonuje w czasie ograniczeń i czego spodziewa się w okresie spowolnienia.
W dodatku „Studia Produkcyjne” także walka o standard przetargowy sprawdzony na świecie, czyli jedno studio - jeden reżyser.
Rabaty na produkcje realizowane w Polsce nareszcie są, ale kiedy można spodziewać się efektów?
„W międzynarodowej działalności polskich producentów widzę obiecującą tendencję” - przekonuje Julian Dworak, dyrektor Klubu Producentów Reklamowych, a my pytamy działających za granicą producentów, w jaki sposób w Azji czy Stanach Zjednoczonych zyskują przewagę konkurencyjną.
Prezentujemy także wizytówki poszczególnych studiów produkcyjnych. Sekcja specjalna dostępna w najnowszym numerze magazynu „Press”, do kupienia też w formie cyfrowej.
(KB, 04.05.2020)