Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Kwiecień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport specjalny "Press" - "Rewolucja cyfrowa w mediach"

Specjalny 60-stronicowy raport w najnowszym numerze magazynu "Press"

Jak wydawcy w czasie pandemii próbowali przekonać użytkowników do korzystania z publikowanych przez siebie treści? Jakie wyzwania czekają na wydawców, którzy dopiero myślą o modelach subskrypcyjnych?

W specjalnym 60-stronicowym raporcie w magazynie "Press" pokazujemy różne modele biznesowe i sposoby utrzymania lojalnych odbiorców.

  • „COVID bump” czy czas walki o użytkownika, czyli jak polscy wydawcy wykorzystali wzmożone zainteresowanie informacjami podczas izolacji spowodowanej koronawirusem.

  • Media społecznościowe dostarczają więcej odmiennych punktów widzenia niż tradycyjne - przekonuje w wywiadzie Guido Buelow, szef zespołu współpracy Facebooka z mediami w Europie. A my pytamy o blokady kont, walkę z propagandą i fake newsami, wsparcie dla wydawców.

  • Prawie 90 proc. dziennikarzy używa mediów społecznościowych także w czasie wolnym od pracy. Na szczycie listy jest Facebook i Twitter. Do czego wykorzystują go dziennikarze i kogo najchętniej, a kogo najrzadziej obserwują?

  • 260 mln euro na produkcje chce przeznaczyć nowa francuska platforma telewizyjno-filmowa tworzona przez konsorcjum nadawców telewizyjnych. Także w Polsce do walki o widza startują kolejne serwisy VOD.

  • Aplikacje radiowe, podcasty, rozbudowane serwisy internetowe - nadawcy radiowi chcą być dostępni łatwo i szybko wszędzie tam, gdzie są odbiorcy.

  • Analizy big data podpowiadają, jak dopasować reklamy do profilu użytkownika, ale także jakich treści poszukają odbiorcy i o czym chcą czytać.

    Cały raport do pobrania.

(KB, 30.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.