Katarzyna Czarnecka-Iwińska wróciła do 180heartbeats + Jung v Matt
Katarzyna Czarnecka-Iwińska (z lewej) wróciła do agencji po sześciu latach. Adrianna Kosmala dba o komunikację marek Huawei i Tymbark (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Czarnecka-Iwińska po sześciu latach wróciła do agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako account director. Do firmy dołączyła też Adrianna Kosmala jako community manager.
Czarnecka-Iwińska dołączyła do działu client service, gdzie zajmie się koordynacją projektów, które agencja przygotowuje dla Google i Innogy. Poprzednio związana była z firmami DDB Warszawa i K2. W 180heartbeats + Jung v Matt pracowała już w latach 2013-2014.
Z kolei Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media. Dba o komunikację w mediach społecznościowych marek Huawei i Tymbark. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem i Liquid Thread.
Obecnie dział client service, którym kieruje Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, liczy osiem osób, a dział social mediów (zarządza nim Dawid Kaźmierczak, social & PR director) - pięć osób.
(IKO, 29.04.2020)