Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lokalni wydawcy chcą, by sieć sklepów Biedronka sprzedawała ich tytuły

Biedronka nie odniosła się jeszcze do wniosków lokalnych wydawców (screen Jakub Kamiński/ East News)

Wydawcy prasy lokalnej chcą trafić ze swoimi tytułami do sieci sklepów Biedronka. Ci zrzeszeni w Stowarzyszeniu Gazet Lokalnych odpowiedzieli na akcję Jeronimo Martins promującą małych producentów.

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) ogłosiła akcję "Czas na wspieranie małych producentów". "Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów" – zachęca właściciel sieci. Zainteresowani przedsiębiorcy muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Na ten apel postanowili odpowiedzieć też wydawcy ze Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. – Od dawna staramy się, aby nasze tygodniki były sprzedawane w sklepach Biedronki. Dotąd bezskutecznie. A przecież pojawienie się tej sieci spowodowało upadek wielu małych lokalnych sklepów, które sprzedawały nasze tytuły – wyjaśnia Jerzy Jurecki, wydawca „Tygodnika Podhalańskiego”. – Teraz Biedronka deklaruje chęć promowania małych producentów i ich regionalnych produktów. My i nasze tytuły spełniamy te kryteria, więc się zgłosiliśmy. Liczymy, że Jeronimo Martins pozytywnie rozpatrzy nasze zgłoszenia – dodaje Jurecki.

Ryszard Pajura, prezes SGL, informuje, że na apel Biedronki postanowiła odpowiedzieć zdecydowana większość wydawców zrzeszonych w Stowarzyszeniu Gazet Lokalnych. Na razie właściciel sieci Biedronka nie odniósł się do wniosków lokalnych wydawców. Nie odpowiedział też na nasze pytania w tej sprawie. 

Biedronka ma ponad 3000 sklepów w całej Polsce. Tylko na terenie ukazywania się "Tygodnika Podhalańskiego" jest aż 17 punktów handlowych tej sieci.

(KCZ, 28.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.