Gala konkursu Klubu Twórców Reklamy przeniesiona na październik
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (fot. materiały prasowe)
Finał tegorocznego konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR) został ponownie przełożony - tym razem na październik.
Zaplanowana na kwiecień gala została początkowo przesunięta na czerwiec. "KTR odbędzie się w 2020 roku" - napisał Maciej Waligóra, przewodniczący zarządu KTR, w liście opublikowanym na stronie internetowej KTR. "W czasach epidemii i obaw branży przed kryzysem zorganizowanie konkursu jest wyjątkowo trudne. Z tej perspektywy jeszcze wyraźniejsza jest rola jaką KTR pełni w środowisku. Organizowany od 17 lat stał się nie tylko punktem odniesienia dla kreatywności, dizajnu, twórczości i produkcji reklamowej w Polsce, ale również miejscem i czasem inspiracji. Stał się niepowtarzalnym ekosystemem. (...) Staramy się nie zaburzać tego ekosystemu i pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwolą̨ nam przeprowadzić́ pozakonkursowe aktywności w bezpiecznym czasie i formie" - tłumaczy Waligóra.
Jednocześnie do 11 wrześnią przedłużono czas nadsyłania zgłoszeń konkursowych. Prace nagradzane będą w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology i Craft. W tym roku wprowadzona zostanie dodatkowa kategoria i - jak wyjaśnia Maciej Waligóra - będą w niej oceniane "kreatywne rozwiązania powstałe w czasach izolacji. Nie będzie to kategoria stricte konkursowa, bo nie będzie w niej rywalizacji o punkty w rankingu czy o kolory statuetek".
Organizatorem konkursu kierowanego do agencji mediowych, ATL, BTL, PR, event marketingu, interactive jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
(AMS, 24.04.2020)