Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy Gimper i Wujaszek Liestyle w kampanii Desperados

Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania piwa Desperados (Grupa Żywiec), w której markę promują influencerzy Gimper (Tomasz Działowy) i Wujaszek Liestyle (Michał Wilczewski).

Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych, którzy w najbliższym czasie obchodzą urodziny. Zgłoszenia są przyjmowane m.in. za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados.

Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie wideokonferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów: Gimpera (Tomasz Działowy) i Wujaszka Liestyle (Michał Wilczewski). Kolejną nagrodą jest 1 tys. zł, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną, oraz zapas nowego wariantu piwa Desperados - Desperados Lime.

Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja Lvov. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(AMS, 23.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.