Influencerzy Gimper i Wujaszek Liestyle w kampanii Desperados
Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych (fot. materiały prasowe)
Wystartowała kampania piwa Desperados (Grupa Żywiec), w której markę promują influencerzy Gimper (Tomasz Działowy) i Wujaszek Liestyle (Michał Wilczewski).
Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych, którzy w najbliższym czasie obchodzą urodziny. Zgłoszenia są przyjmowane m.in. za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados.
Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie wideokonferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów: Gimpera (Tomasz Działowy) i Wujaszka Liestyle (Michał Wilczewski). Kolejną nagrodą jest 1 tys. zł, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną, oraz zapas nowego wariantu piwa Desperados - Desperados Lime.
Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja Lvov. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
(AMS, 23.04.2020)