Gazeta.pl i BNP Paribas ruszają z akcją „Gdy to się skończy”
Współtwórcami kampanii „Gdy to się skończy” są czytelnicy portalu Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)
Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczynają dziś kampanię pod hasłem „Gdy to się skończy”.
Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy za pośrednictwem Instagrama podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce (AMS Digital Cityscreen oraz Jet Line), w mediach społecznościowych, na Gazeta.pl oraz na stronie Gdytosieskonczy.pl.
W ramach akcji powstała również strona internetowa Gdytosieskonczy.pl, na której zbierane będą wypowiedzi czytelników Gazeta.pl. Kampania potrwa do połowy maja.
(AMS, 21.04.2020)