Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl i BNP Paribas ruszają z akcją „Gdy to się skończy”

Współtwórcami kampanii „Gdy to się skończy” są czytelnicy portalu Gazeta.pl (fot. materiały prasowe)

Gazeta.pl wraz z bankiem BNP Paribas rozpoczynają dziś kampanię pod hasłem „Gdy to się skończy”.

Jej współtwórcami są czytelnicy portalu, którzy za pośrednictwem Instagrama podzielili się z redakcją swoimi planami na czas, gdy skończy się pandemia koronawirusa. Kreacje z ich wypowiedziami pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce (AMS Digital Cityscreen oraz Jet Line), w mediach społecznościowych, na Gazeta.pl oraz na stronie Gdytosieskonczy.pl.

W ramach akcji powstała również strona internetowa Gdytosieskonczy.pl, na której zbierane będą wypowiedzi czytelników Gazeta.pl. Kampania potrwa do połowy maja.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(AMS, 21.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.