Nationale-Nederlanden dziękuje codziennym bohaterom walki z pandemią

Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto (screen: YouTube.com/Nationale-Nederlanden Polska)
Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden rozpoczęła kampanię społeczną, w której pokazuje codzienność reprezentantów różnych zawodów, w czasie pandemii koronawirusa niemogących wykonywać swoich obowiązków zdalnie.
W ramach kampanii społecznej #CodzienniBohaterowie w mediach społecznościowych ubezpieczyciela zostanie opublikowana seria 10 krótkich filmów, których bohaterami są zwykli ludzie. Są nimi sprzedawcy w sklepach spożywczych, w aptekach, kurierzy, strażacy, kierowcy taksówek i komunikacji miejskiej, wolontariusze.
Celem akcji jest podziękowanie im za zaangażowanie i pracę. „Personel medyczny, jako pierwsza linia frontu walki z koronawirusem, od razu stał się najbardziej widoczną grupą. Wiele było akcji, w których wyrażano podziw i wdzięczność dla obciążonych ponad normę lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Jednocześnie zauważyliśmy, że osób, które cały czas wykonują swoją pracę, narażając swoje zdrowie, jest znacznie więcej” - komentuje Liliana Lewandowska z zespołu ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją komunikacji zintegrowanej Aponadto. Firma ubezpieczeniowa wykorzystuje hasztag #CodzienniBohaterowie.
(IKO, 20.04.2020)
