CDA Premium ma ponad 266 tys. subskrypcji
CDA Premium to płatna sekcja serwisu Cda.pl (screen: Cda.pl)
Liczba subskrybentów usługi CDA Premium pod koniec marca przekroczyła 266 tys. Spółka odnotowała w pierwszym kwartale tego roku przychody ze sprzedaży w wysokości ok. 13 mln zł (wzrost o 46,7 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2019 roku).
Liczba subskrypcji wzrosła o 43 proc. względem marca 2019 roku. Sprzedaż abonamentów CDA Premium to główne źródło przychodów spółki – wpływy z tego tytułu wyniosły w pierwszym kwartale 2020 ok. 11,85 mln zł. Na koniec 2019 roku CDA Premium miała 231 tys. abonentów.
"Na tak rekordowe zainteresowanie usługą CDA Premium z całą pewnością miała wpływ sytuacja związana z epidemią" – napisał w komunikacie Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy firmy.
Liczba łącznych instalacji aplikacji mobilnej oraz na telewizory przekroczyła 5,3 mln, w samym okresie styczeń-marzec wzrosła o 1 mln w stosunku do grudnia 2019 roku.
Spółka jest notowana na rynku New Connect. W piątek po publikacji raportu cena akcji wzrosła z 23,97 zł do 33 zł. W momencie zamknięcia giełdy akcje kosztowały 27,55 zł.
CDA Premium to płatna sekcja serwisu Cda.pl, w ramach której spółka oferuje dostęp do bazy ponad 7,6 tys. pełnometrażowych filmów i seriali, z możliwością oglądania także w trybie offline.
(JSX, 20.04.2020)